Etiketter

torsdag 8 september 2011

Självporträtt

Jag heter August. Min familj består av 11 personer: Mig själv(13), Albin(11), Love(7), Selma(6), Signe(4), Olle(3), Elsa(0), Anna-lena, Micke, Mamma och Pappa. 
Jag gillar att spela dator på min fritid, dom spel jag spelar mest är RuneScape och Minecraft. Jag är halv bra på datorer. RuneScape är ett MMORPG(Multiplayer Online Role Playing Game)där man ska vara en riddare och döda saker. Minecraft är ett spel gjort av kuber där man kan bygga olika saker. Det finns också olika monster.
Jag gillar inte skolan, för att den är extremt tråkig och onödig. Om det bara fanns 3 skol ämnen skulle jag välja: Bild och 2 andra. För jag gillar inte skolan......

1 kommentar:

  1. Den här texten känns inte helt klar. Skriv klart så att läsaren förstår att den är slut. Bra struktur på texten. Man blir så klart nyfiken och hade velat veta mer. Tänk på att skriva ihop sammansatta ord, tex "halvbra". Kontrollera mb.

    SvaraRadera